الخميس، 22 مايو 2014

انا مبسوط انهم اتحرشوا بالدكتورة ..و ابن الجيران في البلكونة

February 15, 2013 near Cairo
في الخلفية فيروز بتغني في راديو العايقة

العايقة : فيرو ز بتفكرني بزمان بايام ابن الجيران في البلكونه

ام العيال : كنتي شقية ؟

العايقة : ده انا كنت خط الصعيد 
February 14, 2013 near Cairo

الموظفة الثورية سابقا (الاخوانجية حاليا) : وزير العدل قال انا قاعد لحد عيد الفطر بئتوا او اشأتوا 

شئتم أم أبيتم‏." ‏‏ "

February 9, 2013 near Cairo
- شفتوا موضوع التحرش اللي في التحرير ده؟

التابع للفلول : بس انا فرحان في الدكتورة اللي بتيجي مع محمود سعد (منال عمر) انهم اتحرشوا بيها

ام الفلول : دي اللي كانت بتدعو لانتخاب مرسي لما قالت لمحمود سعد بيخوفوا من البعبع يا محمود .. و احنا هنختار البعبع



February 3, 2013 near Cairo
تعليقا علي حمادة المسحول اما قصر الاتحادية اللي رجع في كلامه عن تعامل الشرطة معاه

الموظف الثوري سابقا الاخواني حاليا و بعد ما قال في وسط كلامه الكلمة الاثيرة ..و هو ايه اللي وداه هناك ..اختتم الموضوع بقوله " يعني انتوا هتبقوا احن عليه منه ؟ " 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Facebook Comments