السبت، 10 مايو 2014

ممدوح حمزة وراء تنظيم البلاك بلوك .. و يا رب المسيحيين يغطسوا في عيدهم


January 29, 2013 near Cairo

البزرميط بيملي العايقة اسم تكتبه 

البزرميط : عُمُر   

العايقة : بالواو ؟

January 27, 2013 near Cairo

بعد ما حكي الفلولي عن مسيرة يوم الجمعه اللي كانت من شبرا و انه شاف احمد ابو دومه و جيهان فاضل و ابوه اللي عنده القلب اللي مشي في النص علشان تعب 

الفلولي : انا هاقولكم مين اللي ورا البلاك بلوك دول اللي وراهم هو ممدوح حمزة .. انا شفته و هو بيديهم تعليمات و هما بيأمنوا مسيرة شبرا ووقت ما كان بيديهم التعليمات كانوا بيمنعوا ان اي حد يصور


ملحوظة : الفلولي مؤيد للبلاك بلوك و شايف انهم بيحرقوا المؤسسات اللي الاخوان استولوا عليها و ان ده صح

*****
 :الفلولي   
في دمياط
 اقتحموا المجلس المحلي 

و بورسعيد رفعوا علمهم علي المباني

ام العريف : و اسكندرية استقالت امبارح 


January 24, 2013 near Cairo

العايقه دخلت الفيس بوك و من الموبايل

العايقة : يعني انا دلوقتي المفروض اعمل ايه ؟

الثورية : انا بعتلك طلب اننا نبقي اصحاب ممكن بقي تقبلي او نرفضي او تشتمي

العايقة : لاء انا لسه مش فاهمه الفيس بوك كويس لما افهمه هاشتم 

January 19, 2013 near Cairo


التابع للفلول : هي العايقة مجاتش ليه ؟

- : عندهم عيد الغطاس

التابع للفلول : الهي يغطسوا ما يقبوا 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Facebook Comments