الاثنين، 12 يناير 2015

يا طنط هنوقع البلد و الشرطة و ناخد تمويل 100 جنيه


November 29, 2013 · Cairo · 

أم العيال : انا مجيتش امبارح اصلي كنت بازور اولياء الله الصالحين ..قالولنا علشان البنت الصغيرة شكلها محسوده خدتها و رحنا السيدة عيشة و السيدة نفيسة و السيدة زينب و بير الخضيري
- ايه بير الخضيري ده ؟
- ده بير موجود في مقام الخضيري جنب ابن طولون كنت باروحه و انا صغيرة ..خدت البنت و غسلت وشها و رجلها بمية البير

November 28, 2013 · Cairo · 

ام الفلول : ديموقراطية ايه اللي تطبقها في عقول مختلفة ده عامل و ده جاهل

November 27, 2013 · Cairo · 
ام العريف : انا امبارح كنت في ميدان طلعت حرب و بعدين دخلت في حته استخبي من الميه (استخدام الشرطة لخراطيم المياه ) فلقيت واحد من اللي كانوا في المظاهرة فباقوله انتوا بتعملوا كده ليه قالي ..يا طنط احنا حطوا اسامينا في لسته (قايمة ) و كل واحد فينا هياخد 100 جنيه ..قولتله و ينفع كده توقعوا البلد و الشرطة ..قالي ماهم هيدوا كل واحد 100 جنيه
موظفة : ماهو زياد بهاء الدين جاله ملايين الدولارات و بيوزعهم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Facebook Comments